Warokon érvényes szabályok:
Mindenkinek
érdemes beállítani a rate-et (a későbbi esetleges óvások ellen is) a
jobb élvezhetőbb és kiegyensúlyozottabb játékért. Csak és kizárólag TeamSay-be szabad írni, kivéve a CL-nek, de Ő is csak a WAR-t felügyelő adminnak írhat. A félreértés elkerülése végett egy csapatban több AWP is lehet nem csak 1! A csapatok maponként 1 paust kérhetnek, ami nem lehet több 10 percnél!
Tilos
bármiféle segédeszközt használni, amivel jogtalan előnyhöz
juthatsz!(Bármiféle cheat) Ha mégis ehhez folyamodik valaki akkor
automatikusan, veszítik a war. Tilos ezenfelül a Tactic Shield, a Krieg 550 Commando és a D3/AU-1 (G3 SG1)! Tilos a bugos sprayek használata (CT/T figura)! Tilos bármiféle bug jogtalan kihasználása!
1.6 WAR mapok: de_train de_nuke de_inferno de_dust2 de_tuscan de_cpl_mill
War - játékmenete
Megbeszélés
szerint mr.12 (max round - maximális kör egy félidőben) vagy mr.15
szokott lenni. Mr.12 esetén 2 map. A második mapot a vesztes fél
választja ki.
A war mindig késkörrel kezdődik. Mindenki köteles eldobni a kapott fegyvert (glock vagy usp-t) a kezdőn! Ha késelés közben az ellenséges csapat talál fegyvert (T usp-t, CT glock-ot) akkor sem engedélyezett a fegyver használata! A késkör nyertese választ melyik oldalon szeretne kezdeni (CT vagy T).
3 RR (restart) után kezdődik a war.
A megbeszélt mr. után a két klán helyet cserél egymással és 3 RR után ismét, kezdődik a war 2. fele. Ha a war 12 körös, akkor a 2. mapon NINCS késkör és az előző mapon vesztett csapat választ, hol kíván kezdeni.
Általában 5v5 azaz mind a kettő csapatban 5 ember van - típust szoktak játszani. Ez azért jó, mert kimondottan csapatépítő jellegű a war és talán ez is a legélvezetesebb típus. Ezenfelül a hivatalos LANok ill. versenyek is ezt a járékformát hasznalják. 1v1 általában akkor szokott előfordulni, ha két embernek problémája van egymással, de ezen kívül előfordul 2v2, 3v3, 4v4 is.
|